torsdag den 13. maj 2010

Long time no see

Siden sidst har jeg (som også nævnt I videoen) været en smule syg med ondt i halsen, men alligevel kommet igennem mit undervisningsprogram, som man kan kigge på her: Undervisningsprogram. Vi har bl.a. arbejdet med temaet ”letting go” og lavet digte af gamle aviser/blade – hvis nogle skulle have lyst til at prøve kan de finde fremgangsmåden her: Cut n paste poetry og som afslutning har vi lavet teambuilding.

Idag er jeg begyndt at få det bedre, det er dejligt og så passer det mig fint at jeg nu har nogle dage fri. Og jeg har vaeret hos en tibetansk Amcho klinik for traditionel medicin og kvinden der undersoegte mig maerkede paa min haand og fandt frem til at jeg havde noget med lungerne pga. kulde og saa gav hun mig noget medicin jeg lige er begyndt at tage.

På lørdag er vi nogle stykker der tager på en lille tur til Pangong Tso, der skulle være en rigtig smuk sø der går 130 km ind i Tibet. Så det glæder jeg mig til. Sidst jeg var i Tibet for 4 år siden besøgte jeg Nam Tso, som er verdens højeste sø – det var en helt ubeskrivelig og fantastisk oplevelse :-)

Desuden er jeg begyndt at arbejde på lidt musik med en gut der hedder Namgyal – imorgen skal vi ind i et lydstudie i Leh og se hvad vi kan finde ud af, han har skrevet en tekst der hedder ”Angmoley” på Ladakhisk hvor jeg skal prøve at sætte musik til – det kunne da være sjovt at have et hit i Ladakh :-)

Jeg glæder mig til nogle dage hvor jeg er rask til at udforske nogle spændende ting – måske bliver det også til et par dages trekking tur inden den næste camp starter d. 21. maj.

Paa vejen herind til Leh idag saa vi en hund blive koert over, ret ulaekkert og synd for den stakkel! RIP!!!

PS. Telefonerne herude er gået helt ud af drift, men jeg arbejder på at få mig et indisk mobil nr.

På gensyn lige pludselig.

KH Johannes.

1 kommentar:

  1. Johannes jeg elsker dig min eventyrlystne og utrolige naervaerende og endnu mere spirtuelle ven... Glaeder mig at hoere at du oplever en masse.. Mà ànderne og hvad ellers der er derude passe godt pà dig... Kram Jonas. Chiqluya, Peru.

    SvarSlet

Faste læsere