torsdag den 17. juni 2010

Angmoley

Som tidligere beskrevet har jeg samarbejdet med Ross (USA) om musik til en sang af en fyr der hedder Namgyal. Her er sangen i sin midlertidige form, hvis nogen skulle have lyst at høre den :-) Jeg er færdig med mit bidrag, men de arbejder stadig på at lave den færdig samt lave en musikvideo til den og en oversættelse til Ladhakisk.

Cheasy pop musik: ANGMOLEY

(Jeg synger og spiller guitar).

Enjoy!!!

PS. Der kommer snart nogle spændende opdateringer.

KH Johannes

2 kommentarer:

  1. Fedt at se billeder af Jer!! Men din musik den er lidt tomt :D fordi linket virker ikke her.

    Smukke billeder, men det ser sgu koldt ud også!
    Kærligst til jer begge
    Henrik (og Sara er jeg sikker på)

    SvarSlet
  2. Ja, der var lidt koeligt i Ladakh, men nu er vi i Dharamsala hvor temperaturen er perfekt (ikke for varmt og ikke for koldt).

    Og nu virker musikken vidst :-)

    SvarSlet

Faste læsere